tiistai 9. kesäkuuta 2009

Perheenlisäystä

Tänään kotiin tullessani minua odotti mukava yllätys Harjavallan suunnalta. Kuviopunsseli/meisti perheeni kasvoi kahdella uudella jäsenellä


Jokohan näitä alkaa olla tarpeeksi... luultavasti ei...
Ja sokerina pohjalla Jorisan (en osaa liittää hienosti Hopeahelmeen, joten tässä linkki http://hopeahelmi.blogspot.com/) tekemät korvikset, kun tiesin kolme ärrällä alkavaa automerkkiä:D.

Vaikka minä olen itse väkertänyt kymmeniä korvakoruja eli niitä on todella runsaasti, niin nämä oli heti laitettava korviin. Joskus on mukava saada toisenkin tekemiä koruja ja niistä on jotenkin ilahtuneempi kuin omatekemistään. Kiitos Jorisa :D!

8 kommenttia:

  1. En oo kateellinen, en oo kateellinen, en oo....

    En oikeesti oo, minä saan kuitenkin lainata niitä joskus :D
    Melkoinen sarja sulla niitä onkin, ja näyttäis siltä, että onnistuin ottamaan silti neljä erilaista, tässä samaisessa kimpassa.

    VastaaPoista
  2. Vähän tuo nuottipunsseli on hieno! Eikä pöllössäkään mitään vikaa ole.

    VastaaPoista
  3. Jane, mikä on mun on myös sun:D. Ja onhan meillä se yhteinen lapsikin...
    Muikku, ei se pöllö pöllömpi ole: Kun vaan ehtis joskus testailemaankin.

    VastaaPoista
  4. Eei, mitään korutarvikkeita ei koskaan ole tarpeeksi :) Hieno kokoelma sulla kyllä on.

    VastaaPoista
  5. Voi siisus mikä satsi!
    T: eka kertaa nyt vasta tänne eksynyt ;D

    VastaaPoista
  6. ihan melkein muistan että sä tilasit VAAN kaks punsselii... MUT noitahan oli ihan TU-HOT-TO-MAS-TI!!!!! O_o

    VastaaPoista
  7. Juu kaksihan mä vaan tilasinkin ja muut on vanhaa varastoo :D

    VastaaPoista
  8. Mistä olet ostanut kuviopunsselit?

    VastaaPoista