maanantai 11. huhtikuuta 2016

Torin parasta antia vol 1

Mää oon Tori.fiin ihan koukus. Mun tulee melkein päivittäin käytyä lähialueiden anti katsastamassa Nämä kaikki olen löytänyt torin kautta: Tämä oli ensimmäinen ostos mökille, vaikka se oli vielä ihan kaaostilassa. Vaunut ei ihan tyhjänpanttina ole, vaan toimittavat tärkeää torkkupeittokaapin virkaa. Mies kyllä totesi näitä hakiessa, ettei kai me nyt enää vaunuja tarvita.
. Seuravaa sänkyä ihailin pitkään, mutta ajattelin olevan vähä liian tyyris mun budjetille. Miehelle tätä näytin ja totesi, jotta onpas ruma. Tuli niin mun unihini, jotta pakko oli melko röyhkeä tarjous heittää. Pyynti oli 300 € ja mää tarjosin 200. Kätehenhän se jäi. Ajattelin, että mites mää tän miehelle selitän. Mies vaan totesi, jotta koskas mennään hakehen. On vissiin melko tottunut mun aivoituksiin :).
Toista sänkyä ei enää pitänyt hankkia, muttaku...tämä oli Jalasjärven malli jaja niin ihana <3.
. Valkoinen piti päätyä toiseen kamariin ja vihreä toiseen. Valkoinen majoittui kuitenkin mukavasti keskelle tupaa hajotetun leivinuunirohilaan viereen. Eli tuohon, missä vihreä sänky on kuvattuna. Tuvassa on nyt mukavasti istumatilaa kolmen runkopatjasängyn ja tuon sivustavedettävän ansiosta. Pienellä porukalla ollessa kaikki voivat mukavasti löhöillä ja parantaa maailmaa. Laitan myöhemmin kuvia, mitä tuolle leivinuuninurkalle tapahtui.

2 kommenttia:

  1. Voi ie kun nuo sängyt on NIIN IHANIA! Onneksi meillä ei ole missään tilaa, ei tarvi edes katsella. :D voin tyytyä ihailemaan muilla. <3

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa niitä livenä koeistumaan :)!

    VastaaPoista